Små små framsteg

Det gäller att inte ge sig. Jag har blivit mycket stabilare, behöver inte anstränga mig för att stå så här nu. Kommer upp utan stöd för det mesta, men är fortfarande gånger jag behöver nudda väggen, så är inte riktigt där än. Jag saknar lite rörlighet i baksida lår för att kunna gå ner från min headstand långsamt och kontrollerat hela vägen. Balansen finns men rörligheten tar som sagt emot. Så sista decimetern är det tyngdkraften som drar ner mig, vilket jag jobbar på.

20140210-114554.jpg

Kommentera

