Lugn

Hej på er!
Idag har faktiskt varit en riktigt bra dag. Bra dag på jobbet, med härlig träning tillsammans med Johan på lunchen (HIIT Challenge, var riktigt kul och jobbigt), god lunch osv. Sen kommer man hem, har hela lägenheten för sig själv (Johan jobbar sent hela veckan) så kan bara ta det lugnt.

När jag sedan har fixat allt, förberett allt inför morgondagen och äntligen får sätta mig i soffan, ja då blir jag ju rastlös efter 2 min.. Så jag tände massa ljus och började yoga för att lugna sinnet och kroppen lite. Köpte mig faktiskt en Yoga-bok på bokrean igår, skriven av Inge Schöps. Brukar annars kolla på ex youtube men tycker det förstör så mycket att ha en dator/telefon bredvid medan man gör just yoga. Boken är jag nöjd med, massor med övningar för alla nivåer. Massa olika program, som även förklaras vad de är bra för och när på dagen man helst ska göra dem osv (uppiggande program på morgonen, rygg-lugnande på kvällen etc). Tips till er som vill yoga hemma!

20140227-211153.jpgFullkomligt älskar mina Nike Studio Wraps.

Kommentera

