Firande

Ikväll blir det till att fira att Johan klarade Swedsec-provet. Wihoo vad han var värd det, så duktig! Blir lite bubbel, middag och mys för det. Vi har ju inte umgåtts så mycket på sistone eftersom J pluggat så fort han får chansen, så det känns lyxigt att få ha lite kvalitetstid tillsammans!

Imorgon är det nytt program på GRIT Cardion och vi är superdupertaggade! Jag körde nya Plyon igår och jag kan säga så här; mina ben är döda! Gött är det, och kul med nya intervaller och övningar. Dock är det alltid jobbigt första gången. Har ju problem med min axel så är alltid rädd att det ska vara med övningar som gör att jag får den där fruktansvärda smärtan (och således förstör passet). Men det var bara en övning jag kommer anpassa, för resten funkade galant! Woop!

Nä, nu är det helg hörrni. Ha det toppen! Kram

20140314-183454.jpg
Lite förrätt, hehe. Så sjukt god!

Kommentera

