Skidåkning i Åre

Nu är benen bra möra efter en heldag i backarna. Haft en toppendag med sol och inga långa köer i Åre! Mot eftermiddagen blev det dock extrem puckelpist i vissa backar vilket är synd för oss som inte direkt är Lindsey Vonn på skidorna. Men på vissa ställen höll snön ihop bra och då var det kul även på eftermiddagen. Extra kul var att Johan ramlade i liften enda gången vi åkte släp-lift (tog bara sitt-lift annars), hahah. Kan kanske ha varit lite mitt fel men jag stod på benen och det räcker för mig, haha. Galet roligt, vad jag skrattade när han kravlade sig ur vägen medan jag släppte liften och åkte åt sidan, haha. Kan jag leva länge på!

Vi tog en sväng till chokladfabriken på vägen tillbaka, såklart, och nu åker vi hemåt! Ska bli skönt med en lugn kväll, och ett glas vin till det. Lär inte bli några problem att somna ikväll om vi säger så 😉

20140322-170122.jpg

20140322-170133.jpg

20140322-170144.jpg

20140322-170157.jpg

20140322-170212.jpg

20140322-170223.jpg

Kommentera

