Idag är det din dag!

Idag är det min älskade Musses dag! Åh tänk att du blir 7 år. Alltså 7 år! Det är helt galet att min lilla lilla plutt har blivit så stor. Tänker tillbaka på dagarna då man kom hem till dig när du bara var några år gammal, man gosade med dig på morgonen för att sedan gå med dig till dagis. När man lekte med dig på lekplatsen på vägen hem från dagis, eller när du höll på att lära dig cykla.

Sedan blev du storebror. Och du var så stolt över din lillebror. Det var din bebis, och du växte flera år på en dag. Ibland är det tyvärr så att man ger Jonte lite för mycket uppmärksamhet för att du är enklare att diskutera med och ”få tyst på” om ni förstår vad jag menar. Men du är fortfarande min lilla gulleunge. Du är min första bebis jag ibland fått ta hand om, som jag skapat en relation med, som jag sett växa upp. Och att jag har sett dig växa upp till den coola och otroligt duktiga skol-killen du är nu är anledningen till att jag verkligen längtar efter att få ge dig och Jonte kusiner. Att vara runt dig och se dig utvecklas är så häftigt. Jag är så stolt över dig och jag älskar dig så mycket!

Nu är det din dag vi firar och jag vill bara säga grattis! Du förtjänar allt som finns i världen och om det ens är möjligt så skickar jag lite extra kärlek till dig idag! För oavsett vad så kommer jag alltid vara din bästa moster, och jag hoppas att du känner att jag alltid finns här för dig, även fast jag är 80 mil bort! Du finns i alla fall alltid här med mig, och Johan såklart!

Massa kärlek, pussar och kramar från moster! Avslutar med en bildbomb på Musse från liten till stor (dock inte riktigt i ordning)!

20140331-163940.jpg

20140331-163948.jpg

20140331-163956.jpg

20140331-164004.jpg

20140331-164013.jpg

20140331-164027.jpg

20140331-164110.jpg

20140331-164125.jpg

Kommentera

