Kost

Ahh min kropp. Körde HIIT Challenge med Lina idag på lunchen och min kropp är helt slut. Hade träningsvärk sedan innan men nu känns alla muskler verkligen helt utmattade. Det är en så skön känsla samtidigt som det är störande, haha. Imorgon får kroppen dock vila och samla krafter inför lördagspasset!

Passande nog hämtade jag ut ett paket från Fitnessguru idag. Ska prova OneEgg nu som är helt fri från laktos, vilket jag tror passar mig bättre. Mår fruktansvärt illa ofta så borde verkligen ta tag i att lägga om min kost och eliminera laktos och gluten en period. Tyvärr så kräver det mycket tid och planering så jag måste vara 100% redo för det innan jag börjar, och det är jag inte riktigt nu. Gör jag det halvdant märker jag ju inte vad som gör skillnad/inte gör skillnad, så därför får det vänta lite.

20140403-183712.jpg

Kommentera

