Perfect Day

Jag och Linda gick tidigare från jobbet idag och tog en sväng på stan. Man får passa på när det är sol och fredag, händer inte så ofta här! Så det blev en skön fredagseftermiddag, har även hunnit yoga lite så var ju himla härligt!

Nu är Johan hemma och vi har hällt upp varsitt glas rosé vin, ska prova Hannah och Amandas Perfect Day som den Fredagspoddare jag är! Laddar inför fredagsmys, dock blir det lite jobbigt utan sötsaker. Får proppa i mig physalis så kanske jag klarar mig ändå 🙂

Ha en fin helg allihopa! Jag bävar inför Cardion imorgon, har en helt sjuk träningsvärk. Tog tydligen i lite extra igår på Plyon utan att jag märkte det. Bra jobbat Emma!

20140411-170837.jpg

Kommentera

