Energi och mat

Åhh jag hatar känslan av att hela kroppen håller på att säcka ihop. Har träningsvärk i ryggen efter igår men samtidigt känns det som jag håller på att tappa varenda liten muskel i kroppen för att jag inte tränat på någon vecka. Hua! Att jag suttit och pluggat flera kvällar i rad gör ju inte att man känner sig fräschare i kroppen heller. Usch, har så mycket energi som jag bara vill göra av med på nåt sätt!!! Får hoppas att nästa träningspass (som förmodligen blir på lördag) blir extra bra på grund av all energi som måste ut!

Hur som helst. På lunchen idag gick jag, Lina, Linda och Anna in till stan och åt sushi. Fy bubblan vad gott det är och vad jag uppskattar mat mer nu när jag lagt om min kost. Jag(/vi) planerar, storhandlar, söker på recept, hittar nya ingredienser osv osv. Riktigt kul ju! Imorgon kommer Jennifer och Emelie på middag så hoppas att de gillar samma mat som jag bara! 😉

Idag blev det enkel mat, men ändå så god. Grillad kyckling, quinoa, avokado, bladspenat och egengjord tzatsiki på laktosfri kvarg, gurka, vitlök, salt och peppar.

20140423-205348.jpg

Kommentera

