Stockholm!

Äntligen har vi bokat flygbiljetter ner till Stockholm för att hälsa på fina Linda och Anton! Åh, det var alldeles för längesedan vi sågs nu och det ska bli så mysigt att få komma ner en helg och bara umgås. Saknar verkligen att ha dem här i stan, men är samtidigt himla glad att det går så bra för dem i stora huvudstaden!

Jag är helt lost i Stockholm, har bara varit där 2-3 gånger tror jag (?) så har inte alls bra koll. Sedan är jag ju inte riktigt bekväm i stora folkmassor, men känns ändå tryggt när jag har rutinerat folk vid min sida 😉emmaanton
Jag och Anton vid tolvslaget 2012/2013!

Kommentera

