Låga förhoppningar

Äntligen har jag tagit tag i min stackars axel. Vart så less på den igår på träningen så desperat kollade jag med min naprapat om han tror sig kunna rätta till det. Han säger att han säkerligen kan lindra det, så får väl se när jag kommer dit då! Har väldigt låga förhoppningar då jag haft problem i flera år, men det skadar ju inte att prova.

Hur som helst. Fredag idag, och det snöar.. Igår snöade det på morgonen, det låg alltså mycket snö på bilen, så illa var det. Sedan när jag och Lina skulle gå till gymmet efter jobbet så kollar vi på varann som frågetecken; vad hände? Det är 15 grader och sol, vad härligt! Men så vaknar man upp idag till snöblandat regn idag igen så den lyckan var kortvarig 😉 hyfsat tröttsam ”vår”..

Längtar verkligen till Grekland och värmen nu. Ska hinna med Stockholm och förhoppningsvis Vemdalen innan så det lär bara säga svisch, så står vi på Landvetter! 🙂

20140509-081805.jpg
Köpte nya löparshorts häromdagen. Snygga va? Från Adidas.

Kommentera

