Premiär och AW

Hej på er! Igår vart det en liten aw efter jobbet. Var så himla trevligt att sitta och snickesnacka med både gammalt och nytt folk, så stannade faktiskt rätt länge. Tidigare har jag tyckt att det ibland är rätt jobbigt att lära känna nya människor, men nu för tiden inser jag hur kul det kan vara. Man kan träffa folk med samma humor som en själv, någon som har samma problem som en själv, som vill samma saker i livet som en själv, eller helt andra. Det finns inga gränser, så himla kul 🙂

Det vart även cykel-premiär igår, så röda faran är på språng igen. Var så fint när jag cyklade hemåt igår så stannade för att fota. Självklart blev bilden fruktansvärt dålig, men den är den enda jag har, och det var faktiskt jättefint i verkligheten. Ni får visualisera 🙂

20140514-234939.jpg
Idag blir det träning, med lite tungt huvud. Hua, men det får gå bra! Sedan ska jag träffa Jenkisen efter jobbet, wiho!

Kommentera

