Autopilot

Hejsan svejsan!
Det är tydligen fredag igen? Har helt tappat dagsuppfattningen nu för att jag har så mycket att göra. Jobbar, pluggar som ett as, träffar vänner, tränar osv osv. Blir liksom stressad av att tugga mat som tar lång tid att tugga för att jag bara vill få klart det så fort som möjligt. Helt sjukt kanske, men sån är jag.

Hur som helst så var jag hos naprapaten idag, men inte för ryggen den här gången utan för axeln. Körde ström och så tryckte han på vissa punkter som gjorde så satans ont så jag var nära att börja gråta. Sedan knäckte vi loss lite låsningar (var ca 7st i bröstryggen som knäcktes på en ”rullning”) och det var så skönt! Nu ska jag köra övningar morgon och kväll, och sen ska jag köra ett program med min sjukgymnast i några veckor så får vi se om det hjälper. Annars blir det röntgen för att kolla om man kan ta bort lite brosk som stör.

Nu är det i alla fall helg och jag ska träna och plugga, det är mina planer. Kräks på det där jävla plugget nu för det suger ut all energi ur mig och jag blir puttad bakåt var och varannan dag, men har inte så mycket val just nu. Bara att stålsätta sig, mata på och fortsätta gå på autopilot som jag gjort de senaste veckorna.

Trevlig helg!

20140523-151423-54863103.jpg
Haha det här är typ jag, för alla andra är ute i solen medan jag sitter vid datorn och skriver..

Kommentera

