Tappar fort

Idag är det freeeedag! Wihoo, vad det känns skönt. Vi är mitt i boksluten på jobbet och det känns riktigt bra. Vi är bra förberedda och allt flyter på än så länge, så det är väldigt positivt. Då kan man ta helg med gott samvete!

Igår tog jag och Lina oss tillbaka till gymmet efter semester för min del och sjukdom för Linas del. Kan inte direkt säga att det kändes bra, man tappar ju allt så fort (även fast jag tränade på semestern också, tills jag blev förkyld). Psyket sa inte ”jag är trött och ska bli tröttare”, utan snarare ”jag är trött, nu vill jag inte mer”, men det blir det ändring på. Cardion imorgon som vanligt och då jäklar 😉

Ha en fin helg allihopa. För min del blir det plugg och kanske bio, får se! Kram

20140613-095150-35510640.jpg

Kommentera

