Bootcamp

Något jag är riktigt sugen på är Sportsgyms Bootcamp som pågår under 6 veckor i juli. En gång i veckan kör man högintensiv träning utomhus med militär-aktiga tränare som skriker på en och kör skiten ur en (gissar att det är en motsvarighet till X-tremefit som är populärt i Stockholm). Man gör tester i början och även efter de 6 veckorna för att jämföra resultatet. Passen körs oavsett väder (hagel, regn, åska är inget som hindrar) och så delas man in i grupper på nåt vänster.

Jag tror verkligen det här skulle passa mig. Dock så vill jag inte köra själv så försöker få med Lina. En nackdel med det är även att passen är på lördagar kl10; exakt den tiden jag kör Grit Cardio? Sedan har man ju semester i juli och det är trist om man missar ett pass för att man inte är i stan. Och så var det det här med min axel.. Jäkligt trist att betala pengar och sen märka efter första passet att övningarna inte går att genomföra?

Jaja. Jag hade tyckt det var sjukt kul! Älskar att utmana mig så här, så får se om det väger upp nackdelarna till slut eller inte 😉

Läs mer på Sportsgyms hemsida.

20140614-203627-74187281.jpg

Kommentera

