Borta bra men hemma bäst

Vad det är skönt att sova i sin egna säng alltså! Det enda negativa är dock att man inte vill gå upp på morgonen 😉

Vi var alltså iväg över helgen (därav säng-saknaden), åkte till Sundsvall i fredags för att fira midsommar där. Var en bra och mysig helg, men tyvärr var vädret så trist så man kunde inte vara ute vilket var synd. Hade tänkt åkt ut med båt och fiska, men det vart inget. Så kul är det inte att jag sitter där i regn och väntar på firrarna 😉 men men, inte mycket att göra åt.

På söndagen tog vi en sväng till Birsta. Tänkte innan att ”nej, vi behöver ingenting men vi går in en snabbis och kollar, ska ju ändå äta lunch”, och som vanligt åker man hem med bilen full av nya grejer ändå. Jaja, resväskor fick vi tag på (handbagage till Italien, köpte nya stora resväskor förut innan Grekland), och min vart såklart leopard 😉 Sedan vart det lite grejer på Cervera och Ikea, i vanlig ordning!

Nu är det tillbaka till verkligheten några veckor innan semestern. Längtar faktiskt nu, börjar känna mig lite sliten, och så längtar jag hem.

Kram på er!
20140623-115141-42701985.jpg
20140623-115724-43044802.jpg
Hälsade på mig själv i Sundsvall också 😉

Kommentera

