Jag går och fiskar….ne

Haha, vilken flopp. Vi packade bilen imorse för att åka iväg och fiska. Åkte mot Krokom och långt in i skogen på en liten liten skogsväg först. Gick inåt i skogen och till vattnet.

Jag började med att trampa ner med ena foten/benet i ett bäver-bo?! Kom igen?! Sen var det det där med mygg. Alltså, de var precis överallt. Vidriga, äckliga, ettriga myggor, jag hatar er! Så nepp, där fick Emma nog, och vi satte oss i bilen (fick såklart sällskap av säkert 30 myggor in i bilen också) för att åka till något annat ställe. Sedan fortsatte det så, vi åkte till 3-4 olika ställen och det var bara MYGGOR, MYGGOR, MYGGOR! När Johan gick framför mig i skogen och hade hela sin gråa tröja täckt av myggor på hela ryggen, och han dessutom började svullna upp och bli helt röd i ansiktet av betten, nej, då bröt jag ihop. Så då packade vi in oss igen och åkte hem.

Herrejisses alltså. Inte min grej det där.

20140628-184123-67283753.jpg

20140628-184123-67283536.jpg

Kommentera

