Vändning

Idag hade jag en skitdag till en början, men sen räddade Jennifer upp den! Fick riktigt tråkiga nyheter på förmiddagen, och sedan var jag stressad kring hur jag skulle hinna med handling, mat, plugg, träning osv. Ett tag tänkte jag: skitsamma jag lägger mig på soffan och glömmer allt. Men då kom ett sms från Jenkisen där hon frågade om vi skulle ses. Yes!

Tog mig då i kragen och fixade mat; zucchinipasta med kyckling, blomkål, rädisor och en kall sås på laktosfri kvarg. Mmmm, gott och snabbt! Efter det pluggade jag, tog mig till gymmet (körde Grit Strength) för att sedan avsluta dagen med Jennifer i solen. Vad inställning gör mycket alltså. Hade lika gärna kunnat värma någon trött mat, lagt mig på soffan och inte gjort ett skit om Jennifer inte hörde av sig! Fina vän! ❤

20140707-200347-72227042.jpg

20140707-200436-72276294.jpg

One thought on “Vändning

Kommentera

