Tur!

Oh what a lovely feeling. Jag är väldigt dålig på att betala p-avgift. Orkar inte, glömmer, tänker ”vad är oddsen att de kollar just här just nu” osv. Men idag när jag skulle träna så betalade jag den faktiskt. Vad händer? Bilen framför hade fått en p-bot när jag kommer tillbaka! Ha ha, lite skadeglad får man ändå vara. Och tacka för att ödet var på min sida den här gången 😉

Ännu bättre var det hos tandläkaren idag. Har inte varit där på ett tag (ajabaja) men hade inga hål och jag hade väldigt fina tänder enligt tandläkaren! Tackar säger plånboken! Vill även slå ett slag för privat vård. Jag gick till privat tandläkare nu och det är en så otroligt mycket trevligare upplevelse än på folktandvården. Nu har jag haft tur med tandläkare innan, men bara i receptionen så är bemötandet ett helt annat. Så tummen upp för privatvård!

Ikväll blir det vila, är helt slut i kroppen efter dagens HIIT Challenge. Ska bli skönt med en lugn kväll!

20140708-141205-51125833.jpg
Snart kommer ni ❤

Kommentera

