Punktering och p-bot!

Hade ju tur förra veckan när jag inte fick en p-bot. Idag betalade jag parkeringen igen trots att jag och Lina var stressade och hade bråttom, kände mig duktig. Dock hade jag lyckats ställa mig på en p-förbudzon?! Har inte sett någon skylt men uppenbarligen är det så. Hade jag stått 3m fram hade det nog varit ok. Jaja, inget att sörja över. Bara att betala och vara glad. Ser det som en dyr PT-halvtimme 😉

20140715-124849-46129676.jpg
Nu har busungarna och Maja åkt hemåt också, efter en lite turbulent morgon. Upptäckte vid 0530 att det var punka på ett av deras däck?! Hur random? Fick tag i en verkstad som öppnade kl7 iaf så de kom inte iväg så mycket senare än tänkt, men det var ändå tjorvigt såklart. Jag ser det som ett tecken att de borde ha stannat 😉 har haft en supermysig långhelg med dem, bilder kommer när vi gått igenom alla! 🙂

Kommentera

