Åre

Här kommer bilder från när vi besökte Åre förra helgen!IMG_2303 IMG_2315 IMG_2329 IMG_2332 IMG_2338 IMG_2380 IMG_2392 IMG_2402 IMG_2428 IMG_2451 IMG_2466 IMG_2469

Älskar min familj mer än allt, och jag saknar er varje dag. Var så roligt att ha Maja, Rasmus, Jonte och Opti här, och att få visa Jämtland från sin bästa sida med värme och sol. Snart ses vi igen, inte långt kvar. Längtar!

Btw, det tog mig några år men ikväll, äntligen, såg jag klart den sista säsongen, det sista avsnittet, av Gossip Girl. Även fast jag visste vad som skulle hända (försökte hålla mig men kunde inte) så kom tårarna. Blair och Chuck, äntligen! När de gifter dig och man ser att de skaffat barn?! Då kom tårarna som aldrig förr. Åh, perfekt slut!

Hoppas ni får en fin helg! Kram

Kommentera

