Hårt liv

Alltså, kan man söka hjälp mot rastlöshet? Jag blir typ arg på mig själv för jag visualiserar hur jag sitter med en kaffekopp i soffan, läser en bok eller kollar på en serie. Men så fort jag sätter mig ner så hittar jag nåt att fixa med, nån att prata med, nåt att göra. Omedvetet! Det går bara inte att sitta still!! Så tänker jag; men vänta, jag satte ju på den där filmen nyss? Ah, så sätter jag mig ner i 20 sek och sen är det samma visa igen. Helt plötsligt strukturerar jag om garderoben istället.. Suck. Jaja, bara att inse att jag gillar tanken på att göra ingenting mer än att väl göra det 😉

Nu har jag och Johan kört ett Grit-pass precis. Var bra pass, men det är ju så varmt i lokalen. Var helt groggy och illamående efteråt, kändes inte alls bra faktiskt. Fick sätta mig ner och ta det lugnt medan jag hällde i mig lite energi, sen blev det bättre. Ett dopp i Storsjön på det och nu lever jag igen! Så jäkla skönt att ha en varm sjö precis vid sitt hem! LOVE IT!
20140728-195246-71566311.jpgHyfsat nice brillor man har nu då!

Imorgon blir det dags-stråk med fina vänner, ska bli så mysigt! Känns som semestern börjar rätt bra ändå 😉

Kommentera

