Ner

Vilken vecka. Jag är helt slut.. Varit mycket på jobbet och en riktig skit-vecka träningsmässigt. Jag kämpar och kämpar, äter konstant och tränar mer styrka, men ändå går jag ner i vikt nu? Alltså på riktigt? Jag blir så jävla less. Det går inte att äta mer?! Tröttsamt.. Men men. Bara att kämpa vidare antar jag. Är dock sugen på att skaffa PT för att få hjälp med både träning och kost för att bygga mer, men får se hur det blir med det.

Hur som helst. Fick träffat Emelie och Jennifer i onsdags i alla fall. Så mysigt, och Jennifer och Jonas hus var så fint så! 🙂 I helgen blir det nog bio, jag vill så gärna se Turist. Sen blir det träning och mys, inget särskilt planerat mer och det känns skönt. Kolla White Collar och välkomna hösten med tända ljus, hur bra? Är så kär så ska bli så härligt att få lite kvalitetstid med min prins! 🙂

Hoppas ni haft en bra vecka allihopa!

IMG_0673.PNG
Hade dock inte varit fel att ha den här godingen i soffan med en också ❤

Kommentera

