Lev frisk längre

Det är sååå tråkigt att vara sjuk! Febern kommer och går, halsen är störig och jag är snuvig som tusan. Har dock inte tid att vara sjuk så alvedon har hållt mig igång på dagarna. Men jag vill träna! Hatar att inte kunna bestämma över min kropp.. Men men, får dricka massa te, ta vitaminer och hoppas på att bacillerna försvinner snart!

Annars då? Var på en föreläsning via jobbet idag, med Nisse Simonsson, och den var riktigt bra. Han är kirurg och pratar om hur man lever frisk längre (passande att man sitter med feber och snorig i publiken..). Jag är rätt intresserad av kost och motion, men det var ändå ett litet wake-up call. Mycket skit man stoppar i sig varje dag som man inte tänker på. Så det är absolut en föreläsning värd att gå på om ni någon gång får chansen!

IMG_2725

IMG_2727 IMG_2731
Bilder från Frösön häromdagen. Så fint!

 

Kommentera

