Åre Höstmarknad

När vädret säger klass 1 varning och spöregn i Åre, ja då åker man såklart till Åre. Var lite tveksamt där ett tag, men efter träningen imorse bestämde vi oss för att åka dit ändå. Det är ju Åre Höstmarknad nu, och jag har bott här i några år men aldrig lyckats komma till den där nedrans marknaden. Därför skulle lite storm och regn inte hindra mig i år 😉

Var mysigt, och vädret var faktiskt inte så farligt, var ok höstväder. Älskar att strosa runt i Åre, det är så vackert och jag känner mig lugn när jag är där. Så härligt.

IMG_0833.PNG
Låg faktiskt snö på skutan från vissa vinklar!

Kommentera

