Tour

Idag börjar min lilla miniturné. Ska ner till Gbg över helgen och mysa med familjen, sen till Stockholm på mån morgon och vara där till onsdag kväll. Där har jag Linda med mig för vi ska på utbildning; Bokslutsredovisning II Årsbokslut. När vi är tillbaka i Ösd på ons-kväll så packar vi om väskorna och åker på tor-morgon till Sollefteå. Där ska vi bo på Halllstaberget över natten då det är kick-off med jobbet. Intensiv, men rolig vecka! 🙂

Ha en fin helg allihopa, det ska iaf jag!
IMG_1029.PNGBjöd min prins på middag i veckan när han kom hem från sin utbildning han hade varit på i Stockholm. Så mysigt! ❤

IMG_0405.JPGSnart ses vi!!

Kommentera

