Update

Men vad jag är dålig på att uppdatera här… Har varken haft tid eller lust på sista tiden helt enkelt, så är det ibland. Min tour jag skrev om senast var lyckad i alla fall. Mysigt hemma, bra utbildning i Stockholm och grym kick-off i Sollefteå! Efter det har jag varit i Sundsvall, haft mamma och pappa på besök, fyllt 23, lirat volleyboll, varit på natt-bio med Emelie och Jennifer, lunchat med godingar, tränat, färgat håret mörkare och ja, massa annat som jag glömt.

Ikväll ska jag ut och äta på en ny restaurang i stan. Hoppas på att maten är bra! Om Linda håller kvar sin inställning så möter vi upp henne och N på en drink också, hade varit kul! Imorgon är det träning som vanligt, och så ska vi passa Josse & Einars lilla Doris (hund). Så mysigt, älskar vovvsingar och hon är ju så söt. Så det blir nog en bra helg! 🙂

Och hallå. Min b-day. Alltså, satan i gatan vad bortskämd jag är. Fick på riktigt allt jag önskat mig! Måste tas ner på jorden lite nu tror jag, hehe.

IMG_1106.JPGPresenter!

IMG_1072.PNGVar till Gräftåvallen och skulle gå upp på fjället men var för dåligt väder så vi fikade istället… 😉

IMG_1045.PNG
Ja men se normala ut och le gulligt……

Kommentera

