2015!!!

Så var 2015 här. Känns faktiskt riktigt bra. 2014 har inte varit mitt favorit-år så känns skönt att gå vidare, lägga skit bakom sig och bara fokusera på bra saker!

Jag firade in det nya året med min andra hälft och fina vänner i Vemdalen, vi var 11 pers. Vi åt middag, lekte, kollade raketer, skålade i champagne och skålade lite till. En ganska så vanlig nyårsfest helt enkelt! Var riktigt mysigt och lyckat, även fast vi höll på att missa själva tolvslaget, haha. Hann precis komma ut i tid 😉 I år har jag inga nyårslöften, brukar aldrig hålla dem ändå. Det jag ska jobba på dock är att se mer positivt på saker och att bli ännu mer säker i mig själv. Känns stabilt och lagom abstrakt 🙂

Nu gör vi 2015 till ett riktigt bra år! Jag tror för min egen del att det kommer bli ett av de absolut bästa (ni ser, positiva tänkandet börjar redan)! Kramar

IMG_3206 IMG_3210 IMG_3214 IMG_3216 IMG_3220

Kommentera

