Tester

Idag var det dags att göra tester med min PT (sedan kommer vi köra i 8v och då göra samma tester igen).

Vi mätte fettprocent, vilken självklart var för låg på mig. Ligger extremt lågt faktiskt, himla störigt… Får jobba ännu mer på maten där!

Vi mätte även kvoten mellan måtten runt midja och höft. Förstod inte riktigt värdena där men jag låg lägre än vanligt om jag förstod det rätt (vad nu det innebär? Lade inte så mycket vikt vid det måttet).

Sedan var det dags för fystesterna, vilka var räckhäv (max antal reps), bänkpress på 20kg (max antal reps) och sist men inte minst burpees (max antal på 2 min). Efter burpees-omgången kunde jag inte stå upp så ont hade jag i benen, haha. Allt bara krampade och jag tappade kontrollen över benen, aldrig känt så innan? Konstig men rätt go känsla 😉

Hur som helst. Nöjd är jag med resultaten, kändes som ett bra och rättvist utgångsläge. Nu ska det bara gå upp upp upp på alla sätt 😀

IMG_1391

Kommentera

