Vill du gifta dig med mig?

Åh herrejisses…. Alltså min kille, min FÄSTMAN, är galen. Vi åkte till fjälls i fredags, och i lördags var det fantastiskt väder. Vi tog oss upp på fjället, Opi dansade loss i snön och vi njöt av solen och utsikten som alltid när vi är där. Men sen var det ju det där lilla extra, att mitt livs kärlek frågade mig om jag ville gifta mig med honom!! 

Åååååh det var så fint. Tänker inte avslöja allt för hela stunden är vårt egna fina härliga minne, men ja, han gick ner på knä och ja, jag grät! 

Självklart sa jag ja och jag är så lycklig så jag tror jag spricker. Vilken dag va? 🙂 

Han hade även packat ner champagne och choklad i smyg, sååå härligt!fix ringar

Om ni tror att det var mycket folk i området med tanke på alla spår runt om så tror ni fel. Det är bara Opi som hoppat runt precis överallt, haha. Han fyller förövrigt 1 år idag! Lillpysen blir stor, men fortfarande som en energisk valp i beteendet dock 😉

   fix opi  Fix

Kommentera

