Shopping

Shoppingen i USA vart lyckad, som väntat. Hittade faktiskt allt jag hade tänkt köpa, så det får ju anses som godkänt! Sedan skulle jag behöva nya vanliga kläder (ej träningskläder….) men det är så trist att köpa, så det får bli någon annan gång 🙂

Reebok walkingskor, i nätt modell: 

Lite olika hypade sminkprodukter:  

En Nike t-shirt och Reebok knästrumpor:
Ett par nya RayBans, pilotmodell. Syns dåligt men är spegelglas:  En concealer och lite lypsyl;

Utöver detta vart det lite fler olika lypsyl (smått beroende, hehe), schampo och balsam etc. Johan shoppade faktiskt mer än mig, moahaha, så jag är nöjd att jag inte gick loco och tok-shoppade. Höll mig till listan 😉

 

Kommentera

