Wod

Igår vart det ett gött träningspass. Hade sån hemsk träningsvärk i benen, men jag kunde ändå inte låta bli att få med lite ben i passet, haha. Så tråkigt med överkropp, även fast jag behöver det mest… Hur som. Jag värmde först upp med 2 set av TRX-rodd, TRX-armhävningar, TRX-axelpress och slamball, sedan körde jag två wodar:

1. AMRAP 10 min

25 mountainclimbers

5 hang power clean

5 burpees

Ja, alltså kör så många varv du hinner på 10 min.

2. ON TIME

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1

Marklyft

Boxhopp

Push-ups

Kör alltså först 10 reps av varje övning, sedan 9 av varje, sedan 8 osv osv ner till 1. Kolla hur lång tid det tog, kör sedan samma igen efter någon vecka och jämför vettja 🙂

Nu är det heeeeelg!! Så skönt! Idag blir det mys och imorgon ska jag till Jenkan för grill och Eurovision-häng, så kul! Ska dock även vara taxi åt Johan så blir ingen champagne när Måns vinner, men men…. Får försöka klara mig ändå 😉 ha en fin helg! Så skönt att våren och värme börjar komma hit. Snart är det sommar och då ska jag tvinga upp dessa busungar hit! ❤  

Kommentera

